Monday, February 21, 2011

PERGINYA SEORANG MEMBE. :'((

12.2.2011 tarikh yang tak mungkin akan lupe sampai bile2. kegembiraan yang dirancang pada awlny bertukar kepada kesedihan. tuh lah yang dikatakan kite hanya mampu merancang tapi DIE yang menentukan. kami planning tok pegi picnic dgn budak2 kelas. jus tok release tension. ktowg de ah uat sket bbq, smueny seronok pada awalny. lepas solat asr. kami pun pegi ah mandi laut. dalam 30 minit ktowg pun naek ah darat sb dgr de owg cakap air pasang. mase ktowg nak naek, bru ah sedar bilngn ktowg tak cukup, then tibe2 nampak amir ng puang tolong bawak nek yus yg kepenatan. rupe2 ny time tuh baru ktowg tau mbe ktowg azlan, lemas. rupe2ny yus da try tok selamatkan yus, tp die tak larat da. life guard de try cari. tp stil tak jumpe. tepat jam 9 pg keesokkannya mayat arwah dijumpai. yang jumpe lak puang, suasana time tuh memang sebak sgt, tak terkata. semua nangis.
ya allah, tak sangka. aku da kehilngan seowg membe, walaupn ktowg tade ah rapat mane, tp kehilngn arwah sgt dirasai. arawah seorang yng periang sgt, suke tlg mbe. aku rapat ng die pn mase time uat kje kat klas, aku bnyak sakat die, sb die pn suke sakat aku, aku rase cam baru lagi semua tuh terjadi, kehilangn die mmg sgt dirasai,
ya allah, semoga arwah ( azlan b ahmad ) ditempatkn di tempat orang yang beriman,
' ko rileks jek anis '

Bagi aku, kau bertuah..kau pergi disamping kawan2, disamping keluarga,
.......satu kepimpinan yang amat dipuji...
kau pergi kawan2 iring kau, keluarga iring kau..semua sayang kau..
(Al-Fatihah - Azlan Bin Ahmad)




No comments:

Post a Comment